Idzie nowe

Cześć wszystkim!

Nazywam się Natalia i to jest mój pierwszy ślad na nowej ścieżce bloga. Do tej pory prowadziłam blog o nazwie Soul and Body, po pięciu latach tworzenia na Bloggerze przeniosłam się tu na WordPress i wydawałoby się, że po tej przeprowadzce mogę kontynuować spisywanie mojego życia, ale…. to nie było to samo. Podczas przenoszenia bloga pozwoliłam sobie na małą podróż w czasie i prześledziłam wszystkie wpisy od początku do końca (zajęło mi to dwie godziny!) i zdałam sobie sprawę, jak bardzo się zmieniłam. Dawniej nie przeszkadzały mi posty sklejone w biegu, chaotyczne przemyślenia, tysiące obrazów, brak tytułów wpisów, ale teraz kiedy jestem już nieco strasza (haha 22 lata), taka forma bloga mi nie odpowiada. W takiej sytuacji miałam dwie opcje. Pierwsza – porządkuje stare wpisy i zdjęcia i od teraz przykładam się do prowadzenia strony. Druga – robię całkowity restart, nowa strona, nowa nazwa, nowe wszystko. Oczywiście wybrałam opcję drugą (skoro samo czytanie bloga zabrało mi dwie godziny, strach pomyśleć ile czasu musiałabym to wszystko zmieniać). Doszłam do wniosku, że nie ma sensu grzebać w starych wspomnieniach, trzeba się pożegnać i iść dalej.

Tak, wiec witam Was i siebie na nowo powstałej stronie Co dzień z uśmiechem, na której będę zamieszczać swoje życiowe przemyślenia (jest to pisać :)), relacje z podróży, całkiem sporo zdjęć, a szczególną uwagę chciałabym poświęcić samokształceniu się. Rok temu postanowiłam wyjść ze swojej strefy komfortu (tak wiem, że macie już pewnie dosyć tego określenia, ale ta strefa naprawdę istnieje) i jest mi z tym niesamowicie dobrze, dlatego chciałabym się tym z Wami podzielić.

Zapraszam do krótkiej  fotograficznej podróży z tego co było i do częstych odwiedzin w przyszłości!

 

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑

